Gør din hverdag nemmere med 360 grader digital administration

 

Tid er en af de vigtigste ressourcer i enhver bygge- og anlægsvirksomhed, og den daglige administration kan hurtigt blive en tung og tidskrævende proces.

Vælg en integration mellem flere systemer og opnå store fordele

iKontrol, Intempus, ProLøn og e-conomic har indgået et samarbejde for at give bygge- og anlægsbranchen de mest optimale betingelser for at optimere deres processer ifm. administration i virksomheden. Ved at kombinere de forskellige systemer får du en digital løsning, der samler det bedste fra alle verdener.

null
null

Webinar: 360 grader digital administration

iKontrol, Intempus, ProLøn og e-conomic har i samarbejde afholdt et fælles webinar, hvor vi fokuserer på, hvordan du kan få en 100% digital administration. Dette sikrer, at du og dine medarbejdere kan klare det daglige administrationsarbejde nemt, sikkert og effektivt.

I webinaret kommer vi 360 grader rundt om den digitale administration i en bygge- og anlægsvirksomhed – fra timeregistrering og kvalitetssikring til lønkørsel og økonomistyring. Vi viser dig helt lavpraktisk, hvordan systemerne understøtter og supplerer hinanden, så din administrative hverdag lettes og frigiver dyrebar tid.

Se eller gense webinaret 360 grader digital administration

Få det bedste fra alle verdener

Man kan ikke være verdensmester i alle discipliner, og det samme gælder digitale discipliner. Ved at integrere forskellige systemer, der har hver sine spidskompetencer, sikrer du dig, at du altid får ekspertrådgivning inden for de enkelte områder.

 

Tilpas systemerne efter dine behov

I en virksomhed kan behovene ændre sig løbende. Med en integration mellem forskellige systemer opnår du høj fleksibilitet. I stedet for ét system, der kan lidt af det hele, får du en samlet løsning, hvor de enkelte systemer kan tilpasses lige netop din virksomheds behov. Skulle behovene ændre sig har du mulighed for at til- og fravælge enkelte dele i stedet for at skulle skifte et helt system ud.

Slip for papir og blyant og hav det hele samlet

Du kender sikkert problematikken i, at du eller din medarbejder har noteret arbejdstimer eller andre informationer på et stykke papir, der lige pludselig ikke længere ligger i den bunke, du troede. Eller at du skal gå hele din telefon igennem for at finde det billede, du fik tilsendt for et par uger siden. Ved at digitalisere arbejdsgangene i din virksomhed kan du optimere dine processer og undgå meget spildtid. Ved at have alle informationer digitalt slipper du for at papirer og dokumentation bliver væk og ligger på forskellige platforme. Du har altid det hele samlet og kan nemt tilgå informationer og historik.

 

Undgå dobbelt sagsoprettelse og mindsk fejl

At skulle oprette samme sag i mange forskellige systemer kan være tidskrævende og give anledning til fejl. Ved at vælge systemer der kan integreres, undgår du dobbelt sagsoprettelse, da projekterne automatiske oprettes på tværs af systemerne.

Det hjælper vi din virksomhed med

Med iKontrol er det slut med lange bøvlede KS-rutiner

iKontrol er Danmarks førende løsning til digital kvalitetssikring og fotodokumentation. Med iKontrol er det slut med lange og bøvlede rutiner, da alt afsluttes i én arbejdsgang. Al forberedelse klares fra et centralt system, og medarbejderne kan med deres smartphone eller tablet udføre kvalitetssikring direkte i systemet.

Slip for gammeldags timeregistrering med Intempus

Intempus er en mobil timeregistrering, der erstatter gammeldags tidsregistrering med papir og blyant. I administrationssystemet kan administrationsmedarbejderen styre, hvilke sager medarbejderne skal have adgang til, udarbejde forskellige rapporter og godkende arbejdet, inden data overføres. Intempus app’en anvendes af medarbejderen i ‘marken’ til registrering af timer, kørsel, tillæg og varer.

ProLøn giver dig et nemt og brugervenligt system til lønadministration

ProLøn er et nemt og brugervenligt lønsystem der tilpasses den enkelte virksomhed – uanset branche og størrelse. Systemet gør det enkelt at indberette løn fra alle dine enheder.

Klar bogføring og fakturering i en fart med e-conomic

e-conomic er et online regnskabsprogram, der henvender sig til alle slags virksomheder. Ud over at være et standard økonomisystem, kan e-conomic udvides med forskellige tillægsmoduler og funktioner, så det tilpasses virksomhedens specifikke behov.

Vil du høre mere om iKontrol?

Vores rådgivere er klar til at tage en uforpligtende snak med dig, så tøv ikke om at kontakte os herunder.

+45 7060 5855

salg@ikontrol.dk

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.