En digital løsning til dit forsyningsselskab

Effektiviser dit forsyningsselskab vha. digital opgavestyring, kontroller og dokumenthåndtering

ikontrol.dk - kvalitetssikring

Ønsker du at effektivisere processerne i dit forsyningsselskab? iKontrol er den rette løsning!

 

iKontrol gør det nemt at;

  • Tage styring over leverancer
  • Skabe struktur på processer og kontroller
  • Udføre fotodokumentation for dine underentreprenører
  • Holde overblik over udestående opgaver
  • Administrere dokumenter som eksempelvis byggemødereferater og tegninger
  • Arbejde med HSE i form af registrering af nærvedhændelser, observationer m.m.

 

Med en digital løsning sikrer du overblik og ensartning i processerne i dit forsyningsselskab. Arbejdsgangene bliver nemmere, og al information er samlet ét sted, som du og dine medarbejdere kan tilgå fra alle enheder.

Giv dine underentreprenører adgang til opgaver – helt gratis

Det er gratis at tilknytte underentreprenører til din iKontrol-konto. Ved at give dine underentreprenører adgang bliver det muligt for dem at se og besvare opgaver.

Bliver der eksempelvis registreret en mangel/afvigelse ved en aflevering, noteres denne som en opgave og sendes direkte til underentreprenøren. Underentreprenøren kan løbende besvare opgaverne i appen, når manglerne er udbedret. Det gør at du hele tiden har overblik over, hvad der ligger af opgaver og du kan følge med i status på de enkelte.

Hold overblik med digital opgavestyring i realtid

Med digital opgavestyring har du hele tiden det fulde overblik over, hvor opgaverne ligger samt hvilke mangler/tilsyn der er åbne, afviste eller godkendte. Du kan tildele mangler eller tilsyn til både dine medarbejdere og underentreprenører. Det gøres manuelt eller sættes op til at ske automatisk, såfremt der er tale om en fast tilbagevendende opgave. Opgaverne kan tildeles en bestemt person eller fordeles på faggrupper.

Den ansvarlige for manglen/tilsynet kan skrive notater og dokumentere det færdige arbejde i appen, og du kan herefter se besvarelsen med det samme.

Undgå manglende dokumentation ved tekniske forespørgsler

Skulle der opstå en situation, hvor underentreprenøren støder på udfordringer, der vil påvirke arbejdet – og dermed prisen – har underentreprenøren mulighed for at sende en teknisk forespørgsel direkte via appen. Du kan godkende eller afvise den tekniske forespørgsel i systemet, og svaret sendes straks tilbage til underentreprenøren. Dette letter kommunikationen og du har altid dokumentation på de aftaler der er indgået med underentreprenøren.

Ring eller kontakt os for en uforpligtende rådgivning

Vi er altid klar til en uforpligtende snak om din løsning. Du kan ringe på +45 7060 5855 eller sende en mail til salg@ikontrol.dk. Du kan også sende os dine kontaktinfo herunder, og vi ringer dig op

Standardiser processer og kontroller

Ved at standardisere hvilke lister og kontroller dine underentreprenører skal benytte, sikrer du ensartethed og sammenligneligt data på tværs af projekter. I systemet opretter du kontrolskemaer med kontrolmængder, som dine underentreprenører kan udfylde via appen.

Ved hjælp af den opsamlede data, kan der laves statistikker og analyser på kontrollerne. Det giver mulighed for at optimere arbejdsprocesserne, minimere fejl samt identificere, hvis det eksempelvis er nødvendigt med flere uddybende spørgsmål til et skema for at du har en fyldestgørende dokumentation.

Undgå tvister med før- og efterbilleder

For at undgå tvister er det centralt at have fyldestgørende dokumentation, fx i form af før- og efterbilleder af arbejdet. Denne dokumentation kan nemt foretages med iKontrols app, hvor der kan dokumenteres via tekst og billeder i én arbejdsgang.

Central styring og administration af dokumenter

Med iKontrol kan du fra centralt hold styre dine dokumenter og tegninger samt administrere adgang for dine medarbejdere og underentreprenører. Du kan eksempelvis uploade arbejdsbeskrivelser, retningslinjer, byggereferatsmøder m.m. Med iKontrol har du alle dokumenter samlet, og du sikrer, at de rette personer altid har adgang til relevant materiale.

Dokumenterne kan tilgås direkte fra appen, og du kan gøre dokumenterne tilgængelige for de personer, som du ønsker. På den måde sikrer du både at dine medarbejdere har nem adgang til informationer og at de altid arbejder ud fra det korrekte og nyest opdaterede materiale.

Adgangen kan styres fra projekt til projekt eller på et mere overordnet niveau.

dokumenthåndtering - iKontrol - digital kvalitetssikring

iKontrol som værktøj til arbejdsmiljø (HSE) i dit forsyningsselskab

Færre arbejdsulykker og mindre sygdom skaber gladere medarbejdere og bedre resultater for virksomhede. Med iKontrol er det nemt for medarbejderne at indrapportere og for den enkelte projektleder/HSE-ansvarlig at udarbejde rapporter til vidensdeling af eksempelvis observationer, nærvedhændelser samt løbende statusmøder m.m.

Ved at arbejde med HSE opnår du store fordele:

  • Forebyg arbejdsulykker
  • Sikr forsvarlig arbejdsmiljømæssig drift
  • Opnå store besparelser
  • højere medarbejdertilfredshed

Vil du høre mere om digitalisering af forsyningsselskaber?

Vores rådgivere er klar til at tage en uforpligtende snak med dig, så tøv ikke om at kontakte os herunder.

+45 7060 5855

salg@ikontrol.dk

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.