INTEGRATION MED INTEMPUS

Som noget nyt har iKontrol og Intempus valgt at integrere, og derfor tilbyder vi nu en standard integration, der forbedrer brugeroplevelsen for vores kunder. iKontrol og Intempus er førende IT-leverandører inden for byggeriet i Danmark, og vi deler derfor mange fælles kunder. Således er en integration med til at skabe et strategisk samarbejde, der betyder vedvarende fordele for vores kunder.

 

En klar fordel ved en integration mellem iKontrol og Intempus er, at vores kunder slipper for dobbelt sagsoprettelse. For mange kan det nemlig virke generende at skulle dobbelt oprette projekter i mange forskellige systemer, da dette er tidskrævende og forøger risikoen for fejl. En integration mellem iKontrol og Intempus betyder, at projektoprettelsen er 100% automatiseret de to systemer imellem, og arbejdsgangene bliver således effektiviserede gennem vores nye standard integration til store såvel som små virksomheder i byggebranchen.

 

Integrationen mellem iKontrol og Intempus betyder ligeledes, at arbejdspladsen bliver papirløs, da begge systemer er digitale. Ved en digital løsning bliver brugeroplevelsen mere og mere flydende, og integrationen mindsker ligeledes fornemmelsen af, at man rent faktisk arbejder i to forskellige apps/systemer.

 

Endelig integrerer Intempus til økonomi- og lønsystemer og kan således sættes op til at håndtere overenskomster, hvilket ligeledes letter arbejdet i mange virksomheder.

Hvad er Intempus?

Intempus er en mobil timeregistrering, der erstatter gammeldags tidsregistrering med papir og blyant. Systemet består – ligesom iKontrol – af et administrationssystem og en app. I administrationssystemet, Intempus Administration, kan kontormedarbejderen styre, hvilke sager medarbejderne skal have adgang til, udarbejde forskellige rapporter og godkende arbejdet, inden data overføres. Intempus app’en anvendes af medarbejderen i ‘marken’ til registrering af timer, kørsel, tillæg og varer.