Med Corona-krisen er mange normale arbejdsgange suspenderet, omlagt eller i anden grad forstyrret. Hjemmearbejdspladser er den nye norm og en luksus mange af os priser os lykkelige for i denne tid, men der er også erhverv der ikke har den luksus at kunne udføres fra skrivebordet.

 

Med nye retningslinjer om sikkerhedsafstande, samt meget mindre rejseaktivitet mellem forskellige byggeprojekter opstår der udfordringer for både projektledere og medarbejdere ude på byggepladsen. Det er især formidlingsudfordringer hvor vante arbejdsgange forstyrres.

null

Kommuniker nemt og sikkert med iKontrol

Hos iKontrol har vi fokus på at udvikle kvalitetssikringssoftware der gør vejen mellem byggeplads og kontor mindre. Kommunikation mellem medarbejdere er både nem og sikker med iKontrol. Vi er stolte af vores arbejde, og ekstra stolte når det viser sit værd i svære omstændigheder, som vi befinder os i nu.

Fra byggeplads til hjemmekontor

Når vi snakker med vores kunder om deres udfordringer omkring COVID19, er det betryggende at høre hvordan iKontrol hjælper med at holde gang i en funktionel hverdag for dem.

 

”På trods af Coronakrisen er det muligt for os fortsat at kvalitetssikre som vi plejer med iKontrol. Vi kan nemt følge med fra hjemmekontoret, og tilgå alle de oplysninger vi har brug for gennem administrationssystemet og appen. Den digitale tilgang gør det muligt nemt at overdrage informationer og overholde de udstukne retningslinjer. Der er fortsat god kundeservice når vi benytter supporten og vi er fortsat meget tilfredse kunder hos iKontrol”, siger Thomas Weide, Produktionschef hos Scandic Entreprise Aps.

 

Digital dokumentation er med til at skabe en sømløs overgang fra byggepladsen til hjemmekontoret. Når man ikke kan komme ud og se efter hvad der foregår på enkelte projekter, er man anvist til at stole på de dokumentationsmekanismer man bruger, og her er vi stolte af at vores kunder kan bruge iKontrol på en måde der forsat letter deres hverdag, især i svære tider.

Thomas Weide

Produktionschef hos Scandic Entreprise

Fra byggeplads til hjemmekontor

Når vi snakker med vores kunder om deres udfordringer omkring COVID19, er det betryggende at høre hvordan iKontrol hjælper med at holde gang i en funktionel hverdag for dem.

 

”På trods af Coronakrisen er det muligt for os fortsat at kvalitetssikre som vi plejer med iKontrol. Vi kan nemt følge med fra hjemmekontoret, og tilgå alle de oplysninger vi har brug for gennem administrationssystemet og appen. Den digitale tilgang gør det muligt nemt at overdrage informationer og overholde de udstukne retningslinjer. Der er fortsat god kundeservice når vi benytter supporten og vi er fortsat meget tilfredse kunder hos iKontrol”, siger Thomas Weide, Produktionschef hos Scandic Entreprise Aps.

 

Digital dokumentation er med til at skabe en sømløs overgang fra byggepladsen til hjemmekontoret. Når man ikke kan komme ud og se efter hvad der foregår på enkelte projekter, er man anvist til at stole på de dokumentationsmekanismer man bruger, og her er vi stolte af at vores kunder kan bruge iKontrol på en måde der forsat letter deres hverdag, især i svære tider.

ikontrol.dk - app - digital kvalitetssikring

Registrér

null

Journaliser

null

Rapportér

Register – Journaliser – Rapporter

Med iKontrol i hånden kan medarbejdere i felten nemt registrere, journalisere og rapportere i én arbejdsgang.

 

Registrering foregår i vores app, hvor fotodokumentation og skemabesvarelser danner grundlag for ordentlig kvalitetssikring. Medarbejderen kan på byggepladsen dokumentere med billeder, lyd og skitser, markere registreringer på plantegninger og besvare skemaer i samme ombæring. Dermed sikres et forløb hvor information strømmer sømløst fra byggeplads til kontor.

 

Fra administrationssiden er det nemt at oprette projekter, underprojekter, tildele de rigtige KS-skemaer og oprette kontrolmængder. Igennem dette bliver korrekt journalisering en leg. Alt ligger klart til medarbejderen i marken der kan dokumentere nemt og hurtigt på det rigtige projekt, og opfylde kontrolmængder på en overskuelig måde.

 

Vores rapportgenerator sørger for at al information og dokumentation kan udtages som let læselige, fyldestgørende PDF-rapporter. Rapporter kan genereres med ét klik, tilpasses efter behov og deles med bygherre og rådgiver via iKontrols kundeportal, ProjektWeb.

 

På den måde understøtter iKontrol den fortsatte arbejdsgang i den danske byggebranche og gør det nemt og sikkert at kommunikere uden fysisk kontakt.

null
null

Bevar overblikket med iKontrol

Med iKontrol er det nemt at se hvilke projekter der arbejdes på, hvilken dokumentation der leveres og med både et administrationssystem og en kundeportal der opdateres i realtid, er det nemt, som leder, at følge med i hvad der sker rundt omkring.

 

Uanset om du sidder ved køkkenbordet, på hjemmekontoret eller i sofaen – iKontrol giver dig det fulde overblik.

Vil du høre mere om, hvordan iKontrol kan hjælpe dig i krisetider?

Vores rådgivere er klar til at tage en uforpligtende snak med dig, så tøv ikke om at kontakte os herunder.

+45 7060 5855

salg@ikontrol.dk

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.