iKontrols ejendomsadministration gør det nemt at planlægge og vedligeholde driften af ejendomme

Som ejendomsadministrator bør du gøre dig selv den tjeneste at benytte digitale værktøjer til at administrere den daglige drift. Med iKontrol kan du let gøre dette i et brugervenligt system, hvor det er gjort nemt for dig og dine kollegaer at få det hurtige overblik over de løbende opgaver og holde status med hverdagens drift.

Planlæg vedligehold af driften og undgå fejl

Ved at benytte dig af iKontrol slipper du for at holde styr på driften med utallige ringbind, hvor du i stedet, med få klik på din PC eller mobile enhed har det fulde overblik over dagens gøremål og hvem der tager sig af hvad.

Al driftsdata indtastes kun én gang på et bygningsdelskort. Du kan tilknytte vedligeholdelsesmanualer som er relevant for den efterfølgende drift af ejendommen.

Der er helt klare fordele ved at arbejde med iKontrol

  • Samlet overblik på bygningsdelskort
  • Nemt at tildele opgaver til interne samt eksterne parter
  • Samlet liste over alle opgaver samt historik
  • Opret ad-hoc opgaver på stedet
  • Alle dokumenter samlet i et system med nem og sikker adgang
  • Ubegrænset dataplads til alle jeres dokumenter og filer

KOMMUNIKÉR DIREKTE MED BEBOERE SAMT EKSTERNE AKTØRER MED IKONTROL

iKontrol tilbyder dig den nemmeste kommunikationsplatform, hvor du direkte i iKontrol kan kommunikere direkte dit interne team, eksterne aktører samt de enkelte beboere.

Med en let brugerflade, kan du nemt invitere interne samt eksterne til at benytte iKontrols chat-system til al jeres kommunikation. Dermed undgår du muligheden for at mails forsvinder og aftaler glipper, da du selvfølgelig altid nemt kan søge historikken frem på jeres interne og eksterne kommunikation

null

Kommuniker på tværs af platforme (Web, iOS, Android)

null

Styr samtaler på forskellige niveauer (globalt/projekt)

null

Del nemt filer med hinanden

null

Brugerstyring og oversigt

ÉT SYSTEM DER DÆKKER ALLE DINE BEHOV – UANSET HVOR DU ER!

Uanset hvilken funktion du har, så er iKontrol skræddersyet til at dække alles behov, således at du kan ser det der er relevant for den enkelte.   

iKontrol er bygget ud fra en centralstyret tilgang, hvor det er virksomheden der har det fulde ejerskab af alle informationer. Det vil sige at ingen registreringer fra det daglige arbejde vil ligge lokalt hos den udførende person, når arbejdsdagen er omme. Alle registreringer kan foretages offline på de mobile enheder og tilgodeser dermed forhold, hvor medarbejderen i perioder ikke er forbundet til mobilt netværk.

iKontrol sørger hele tiden for, at der ikke er langt mellem kontoret og jeres ejendomme, da al kommunikation og dokumenthåndtering kan styres direkte på iKontrols platform. Dermed er du og dine kolleger altid garanteret at arbejde ud fra de nyeste dokumenter og tegninger, og det er altid muligt at gå tilbage i historikken.

Vil du høre mere om iKontrol til ejendomsadministration?

Vores konsulenter er klar til at tage en uforpligtende snak med dig, så tøv ikke med at kontakte os.

+45 7060 5855

salg@ikontrol.dk

Skal vi kontakte dig? – Udfyld formularen herunder og du hører fra os inden for 1 hverdag.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.