Timeregistrering med Intempus

Arbejd nemt med kvalitetssikring og timeregistrering med vores populære integration

iKontrol og Intempus har valgt at integrere, og dermed tilbyder vi nu en standard integration, der forbedrer brugeroplevelsen for vores kunder.

iKontrol og Intempus er førende IT-leverandører inden for byggeriet i Danmark, og vi deler derfor mange fælles kunder. Således er en integration med til at skabe et strategisk samarbejde, der betyder vedvarende fordele for vores kunder.

FLEKSIBEL TIMEREGISTRERING MED INTEMPUS

FLEKSIBEL TIMEREGISTRERING MED INTEMPUS

Let arbejdet med Intempus, der gør timeregistrering, fakturering og udbetaling af løn simpelt og effektivt.

OPDATERET OG SYNKRONISERET DATA

OPDATERET OG SYNKRONISERET DATA

Når du har integreret Intempus og iKontrol udveksles der løbende data, så dine informationer er opdaterede, uden du behøver at gøre noget.

OPDATERET OG SYNKRONISERET DATA

UNDGÅ DOBBELT SAGSOPRETTELSE

Projektoprettelse er automatiseret imellem Intempus og iKontrol, så du ikke skal oprette projekter i begge systemer for at være ajour.

OPDATERET OG SYNKRONISERET DATA

TILGÅ SYSTEMERNE FRA ALLE ENHEDER

Både iKontrol og Intempus kan tilgås fra alle dine enheder, da begge systemer arbejder i skyen.

Effektiviser arbejdsgange og undgå dobbelt sagsoprettelse

En klar fordel ved en integration mellem iKontrol og Intempus er, at vores kunder slipper for dobbelt sagsoprettelse. For mange kan det nemlig virke generende at skulle dobbelt oprette projekter i mange forskellige systemer, da dette er tidskrævende og forøger risikoen for fejl. En integration mellem iKontrol og Intempus betyder, at projektoprettelsen er 100% automatiseret de to systemer imellem, og arbejdsgangene bliver således effektiviserede gennem vores nye standard integration til store såvel som små virksomheder i byggebranchen.

Undgå at miste dine dokumenter med en papirløs arbejdsplads

Integrationen mellem iKontrol og Intempus betyder ligeledes, at arbejdspladsen bliver papirløs, da begge systemer er digitale. Ved en digital løsning bliver brugeroplevelsen mere og mere flydende, og integrationen mindsker ligeledes fornemmelsen af, at man rent faktisk arbejder i to forskellige apps/systemer.

Hvem er Intempus?

Intempus er en mobil timeregistrering, der erstatter gammeldags tidsregistrering med papir og blyant. Systemet består – ligesom iKontrol – af et administrationssystem og en app. I administrationssystemet, Intempus Administration, kan kontormedarbejderen styre, hvilke sager medarbejderne skal have adgang til, udarbejde forskellige rapporter og godkende arbejdet, inden data overføres. Intempus app’en anvendes af medarbejderen i ‘marken’ til registrering af timer, kørsel, tillæg og varer.

Vil du høre mere om vores løsning til værktøjsstyring og værktøjsregistrering?

Vores konsulenter er klar til at tage en uforpligtende snak med dig, så tøv ikke med at kontakte os.

+45 7060 5855

salg@ikontrol.dk

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.