Mon du er en af mange håndværkere, der hvert år mister rigtig mange penge, fordi du ikke får registreret al det ekstra arbejde, du udfører i tillæg til dine ordrer? Eller glemmer du at registrere dit ekstra materiale- og vareforbrug? Så kan det med sikkerhed betale sig at læse med her.

Registrér ekstraarbejde med det samme

Når du udfører en ordre, kan der opstå behov for, at du arbejder længere end forventet – enten fordi der er opstået en ny opgave ved kunden, eller fordi den nuværende ordre kræver mere tid end beregnet. Du kan også have brug for at registrere dit ekstra materialeforbrug. Uanset hvilket scenarie vi taler om, har du behov for at fakturere kunden de ekstra timer, som du arbejder eller det ekstra materiel, som du anvender. Men husker du det?

Du udfører måske også opgaver ved flere kunder i løbet af dagen og kommer ikke tilbage på kontoret mellem besøgene. Dermed er der risiko for at glemme registreringen af det ekstra arbejde, som du har lavet undervejs, for du er jo allerede videre til næste opgave.

Men hvad skal du så gøre, når du er på farten det meste af arbejdsdagen og selvfølgelig gerne vil have betaling for udført arbejde eller anvendt materiel? Du skal købe et system, hvori du kan foretage dine registreringer sideløbende med dit arbejde. Men hvilket system skal du købe?

Registrer ekstraarbejde gratis med din iKontrol konto

Der findes mange forkromede løsninger, som kan levere dit ekstraarbejde direkte til økonomisystemet. Disse systemer er ofte dyre og komplekse og kræver, at økonomiafdelingen og muligvis jeres ERP-hus bliver involveret. Herudover risikerer du at betale for mange funktioner uden at have brug for dem. Men der findes også løsninger, der ikke behøver at koste dig noget. Hvis du er en af mange med en iKontrol-konto, kan du nemlig registrere dit ekstraarbejde helt gratis.

iKontrol sikrer, at dine registreringer

iKontrol er en simpel og brugervenlig løsning til dig, der ikke kræver, at data skal integreres til virksomhedens økonomisystem, når du foretager dine registreringer. Du registrerer dit ekstraarbejde eller dit materiel via noter eller fotos direkte i app’en, når du er hos kunden. På den måde undgår du at glemme det, når du er tilbage på kontoret.

Du kan via lister angive beløbet på arbejdet eller materiellet og trække en liste til faktureringen efterfølgende. Du har ligeledes mulighed for at sende kunden en kopi, når du har færdiggjort dine registreringer. Sidst men ikke mindst har du mulighed for at få bygherre eller kunde til at underskrive arbejdets forlængelse direkte i systemet. Du får altså en samlet pakke, der sikrer dine registreringer – og dermed dine penge for udført arbejde.

Med en iKontrol-konto får du:

  • Let adgang til at registrere ekstraarbejde
  • Dokumentation via billeder
  • Mulighed for at angive beløbet på arbejdet
  • Mulighed for at sende en kopi til kunden i samme arbejdsgang
  • Mulighed for at bygherre / kunde kan underskrive
  • Udskrift af en samlet opgørelse som faktureringsgrundlag

Vil du høre mere om, hvordan iKontrol kan hjælpe dig med registrering af dit ekstraarbejde?

Vores rådgivere er klar til at tage en uforpligtende snak med dig, så tøv ikke om at kontakte os herunder.

+45 7060 6055

salg@ikontrol.dk

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.