Webinar

Gør din hverdag nemmere med 360 grader digital administration

Tid er en af de vigtigste ressourcer i enhver bygge- og anlægsvirksomhed, og den daglige administration kan hurtigt blive en tung og tidskrævende proces.

Vælg en integration mellem flere systemer og opnå store fordele

iKontrol, Intempus, ProLøn og e-conomic har indgået et samarbejde for at give bygge- og anlægsbranchen de mest optimale betingelser for at optimere deres processer ifm. administration i virksomheden. Ved at kombinere de forskellige systemer får du en digital løsning, der samler det bedste fra alle verdener.

Webinaret afholdes tirsdag d. 26. november 2020 kl. 10.00

null
null

Webinar: 360 grader digital administration

iKontrol, Intempus, ProLøn og e-conomic afholder i samarbejde et webinar, hvor vi fokuserer på, hvordan du kan få en 100% digital administration. Det sikrer, at du og dine medarbejdere kan klare det daglige administrationsarbejde nemt, sikkert og effektivt.

I webinaret kommer vi 360 grader rundt om den digitale administration i en bygge- og anlægsvirksomhed – fra timeregistrering og kvalitetssikring til lønkørsel og økonomistyring. Vi vil helt lavpraktisk vise dig, hvordan systemerne understøtter og supplerer hinanden, så din administrative hverdag lettes og frigiver dyrebar tid.

Tilmeld dig webinaret

Webinaret afholdes

Tirsdag d. 26. november 2020 kl. 10.00

Det hjælper vi din virksomhed med

Med iKontrol er det slut med lange bøvlede KS-rutiner

iKontrol er Danmarks førende løsning inden for digital kvalitetssikring og fotodokumentation. Med iKontrol er det slut med lange og bøvlede rutiner – alt afsluttes i én arbejdsgang. Forberedelsen klares fra et centralt system, og medarbejderne kan med deres smartphone eller tablet udføre kvalitetssikring direkte i systemet.

Slip for gammeldags timeregistrering med Intempus

Intempus er en mobil timeregistrering, der erstatter gammeldags tidsregistrering med papir og blyant. I administrationssystemet kan administrationsmedarbejderen styre, hvilke sager medarbejderne skal have adgang til, udarbejde rapporter og godkende arbejdet, inden data overføres. Intempus’ app anvendes af medarbejderen i ‘marken’ til registrering af timer, kørsel, tillæg og varer.

ProLøn giver dig et nemt og brugervenligt system til lønadministration

ProLøn er et brugervenligt lønsystem tilpasset den enkelte virksomhed – uanset branche og størrelse. Systemet gør det nemt og enkelt at indberette løn fra alle dine enheder.

Klar bogføring og fakturering i en fart med e-conomic

e-conomic er et online regnskabsprogram, der henvender sig til alle typer virksomheder. Ud over at være et standard økonomisystem, kan e-conomic udvides med diverse tillægsmoduler og funktioner, så det tilpasses den enkelte virksomheds specifikke behov.