Underskrifter

Har du behov for digitalt at kunne underskrive blanketter? Læs mere her.

Underskriv blanketter digitalt ved blandt andet eftersyn og mangelgennemgang mm.

Måske er du en af mange, der har efterspurgt muligheden for digitalt at kunne underskrive dine blanketter/formularer – eksempelvis når du foretager eftersyn eller er på mangelgennemgang? Så har vi gode nyheder til dig, for det er netop blevet muligt med en iKontrol-konto.

Med funktionen kan du modtage ”rigtige” underskrifter. Det vil sige, du kan registrere dine kunders underskrift direkte på din iPad. Herudover kan vi tilbyde dig en udskrift af dine blanketter, således de opsætningsmæssigt er lig med det layout, som du arbejder med i dag.

Eksempler fra byggebranchen, hvor underskriftsfunktionen kunne være relevant er eksempelvis ”varmt arbejde”, hvor du, før du kan påbegynde arbejdet, har brug for, at en bygherre afgiver en række oplysninger og kvitterer for disse.

Funktionen giver dig ligeledes mulighed for at opsætte, hvem og hvor mange der skal underskrive besvarelsen. Herudover kan du gøre nogle underskrifter obligatoriske – andre valgfrie.

Hvis du vil vide mere om underskriftsfunktionen og mulighederne for opsætning, er du meget velkommen til at kontakte os.

Rigtig meget ekstraarbejde bliver ikke registreret og sendt til godkendelse grundet travlhed. Dette skyldes oftest en travl hverdag, hvor du har mange forskellige opgaver på en dag, og dermed risikerer du at glemme registreringen af det ekstraarbejde, som du har lavet i løbet af dagen.

Dette kan du nu løse, ved at anvende iKontrols modul til registrering af ekstraarbejde. Dette gøres digitalt i vores modul til aftalesedler.

ikontrol.dk - kvalitetssikring - underskrifter

Kontakt os allerede i dag og få et uforpligtende besøg af en konsulent.